Samenwerking volgens Mulco

 

Ontzorgen

Klantgerichtheid is voor ons geen loos begrip; onze betrokkenheid en service strekken verder dan het zomaar aanbieden van producten. Persoonlijk contact en korte lijnen met onze klanten dragen wij hoog in het vaandel. Middels het bieden van een snelle response, maatwerk en flexibiliteit trachten de medewerkers van onze verkoop, binnendienst en expeditie de klant te ontzorgen en zo tot een hechte, waardevolle samenwerking te komen. Het is voor ons dan ook vanzelfsprekend, dat wij 24/7 bereikbaar zijn, dus ook s'avonds en in het weekend!

Advies

Wij richten ons op betrouwbaar advies, toegespitst op een ieders specifieke situatie. Bijvoorbeeld, met betrekking tot de inrichting, het organiseren van een evenement, de plaatsing van een bar, koelingen, een financiering en de samenstelling van een doordacht en hedendaags assortiment zijn wij onze klanten graag van dienst. Maatwerk en een grote keuzevrijheid staan hierbij centraal. Met de expertise en ervaring van onze brouwerijen en overige handelspartners, kunnen wij onze afnemers de hoogste kwaliteit bieden in product, duurzaamheid en dienstverlening en zo werken aan een optimalisering van hun omzet en rentabiliteit.

 

John Bakker, eigenaar Pannenkoekenhuis De Oude Maas te Barendrecht:

"Kwaliteit kun je als bedrijf alleen bieden wanneer het totaalplaatje klopt. Dit begint met de leveranciers en hun betrokkenheid bij jouw 'winkel'. Zo zijn wij begin 2009 bij Mulco terechtgekomen. Een samenwerking die tot op heden vlekkeloos verloopt. Het maakt niet uit met wie je te maken hebt; degene aan de telefoon die de bestelling aanneemt, de chauffeur die wekelijks de bestelling komt brengen of de vertegenwoordiger met een stukje after-sales, nieuwe producten en acties, allemaal hebben zij een ding gemeen: ze staan klaar voor jou. Zij nemen een zorg uit handen waardoor wij meer aandacht kunnen schenken aan onze gasten. Wij hopen dan ook dat wij nog heel lang en prettig mogen samenwerken".