Samenwerking volgens Mulco

Het doel van onze website is het verbeteren van de ondersteuning en informatie voor onze klanten. Zo treffen zij hier informatie aan over o.a. onze partners, ons assortiment, aanbiedingen, seizoensthema's, prijswijzigingen, evenementenmaterialen en contactgegevens. Ook kunnen zij middels de website on-line bestellingen aan ons doorgeven, beheren zij op eenvoudige en overzichtelijke wijze hun eigen account en beschikken zij altijd over de meest actuele informatie, toegespitst op hun (persoonlijke) assortiment.

Klantgerichtheid is voor ons geen loos begrip; onze betrokkenheid en service strekken verder dan het zomaar aanbieden van producten. Zo richten wij ons op advies, toegespitst op een ieders specifieke situatie. Persoonlijke contact met onze klanten dragen wij zeer hoog in het vaandel en zo is het altijd ons streven om met elke klant te komen tot een duurzame en intensieve samenwerking.

Met een goed en betrouwbaar advies, bijvoorbeeld met betrekking tot de inrichting, het organiseren van een evenement, de plaatsing van een bar, koelingen, een financiering en de samenstelling van een gedegen en doordacht assortiment zijn wij hen dan ook graag van dienst. Maatwerk en een grote keuzevrijheid staan hierbij centraal. Met de expertise en grote ervaring van onze brouwerijen en handelspartners, kunnen wij onze afnemers bovendien de hoogste kwaliteit bieden in zowel product als dienstverlening en zo werken aan een optimalisering van hun omzet en rentabiliteit.

Klantgericht... zeker ook in logistiek. Geheel naar individuele voorkeur kunnen bestellingen worden opgegeven per telefoon, per fax, per e-mail en online via (het beschermde gedeelte van) de internetsite. De bestellingen worden bij aflevering in de daarvoor bestemde ruimte door onze expeditiemedewerkers afgestapeld en - indien wenselijk - weggezet volgens het principe 'first-in-first-out'. Vervolgens wordt alle lege emballage door ons verzameld, mee retour genomen en altijd tezamen met de geleverde goederen van diezelfde dag op één factuur verwerkt. Op deze wijze belasten wij onze afnemers minimaal met de ontvangst en administratie van een bestelling.

Het hele jaar genieten onze afnemers bovendien veel extra inkoopvoordeel. Op deze aanbiedingen maken wij hen attent via onze website en middels toezending van onze actiefolder. Al het actievoordeel - kortingen, gratis producten en premiums - wordt altijd automatisch en af factuur toegekend.

Overigens is het voor ons vanzelfsprekend, dat wij voor onze afnemers 24/7 bereikbaar zijn, dus ook s'avonds en in het weekend!

Lees meer over onze producten en partners»